Godmorgon Helge

Ja ståtliga Helge stod vid vägkanten strax utanför Filipstad och stirrade på oss när vi for förbi. Åh vilket fint kort jag skulle kunna ta på honom var min första tanke efter att vi åkt förbi honom. Så dags då det!! Ska iallafall berätta för älsklingen om Helge. Inte ofta han visar sig (Helge alltså, Henrik ser jag ganska ofta ändå), men när han väl gör det så blir man ändå lite glad. Tror minsann våra blickar möttes för ett ögonblick också. Kemi?!!

Jag sitter i skolan förresten för er som undrar. Ska strax äta min lilla smörgås och dricka lite kaffe. Skulle ha varit på tjej&vinkväll ikväll, men det blev tyvärr inställt så det blir en hemmakväll med älsklingen, idol och kändisdjungeln. Nothing wrong with that!!
Imorgon är vi lediga och då ska jag plugga. Har redovisningen på torsdag och då är det alltid bra att veta vad man ska säga. Blir liksom ytterligare lite nervöst annars.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback