Ett ståndaktigt besök

Jag har verkligen inte sovit bra i natt. Kroppen har visst ställt in sig på att vakna tidigt tror jag.

Igår satt vi hemma hos Robba, drack några cider och spelade kort. När delar av festfolket gick till öltältet så gick en andra del av oss hem till Allégatan. Blev en liten "fest-före-festen" hehe.

Ikväll slår vi på stort och går till öltältet hela gänget skulle jag tro. Blir kalas det. Och lerigt hade det tydligen varit igår så då förväntar vi oss självklart det idag med. Paraply och stövlar... that´s hot!!

Men först ska det självklart shoppas på marknaden. Karameller, mat och annat smått och gott brukar det bli!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Det va ju mattält överallt :)

Första gången på säkert 10år jag va på marken men jag inser att jag inte är ngn "marknads-person" :)

2009-09-06 @ 06:18:01
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback