Upp- och nervända dagen.

Denna dag startade inge bra. Håret blev galet, hittade ingen bra jacka som passade mina kläder, fick leta som en galning innan jag hittade hemnyckeln, fick GÖRont i magen, fick gå superfort till bussen och hann precis. 

Nej usch och fy för stressiga och värdelösa mornar. Bättre upp imorn tack!!

Nu ska jag strax köpa något att äta. Tänkte försöka mig på lite GI-style och frukosten ställer till det mest tycker jag. Hade inte så mkt hemma idag heller så idag blir det att handla och fylla frys och kyl med diverse smaskigheter.

Nej nu orkar jag inte sitta här längre. en kopp te och något för magen...NU!!!!



Kommentarer
Postat av: Cina

Hej!



Jag har bytt lösen till bloggen, skicka ett litet mail om du vill ha det nya :)



Kram!

2009-09-23 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback