Det kan bara bli bättre

Idag är älsklingen ledig, innebär härlig sovmorgon.... och vill ni veta hur det kändes när jag SKITTRÖTT klev upp ur sänge i morse så kan ni slå upp ordet ORÄTTVIST!
Imorgon är det dock min tur. Då har jag en hemstudiedag med inräknad sovmorgon och älsklingen ska upp till skolan. Det är dock inte det som är själva problemet egentligen utan det som är mest lockande är ju (förutom  själva sömnen) att få ligga kvar på morgonen bredvid sin älskling. Tur att vi har lördagar och söndagar för sånt, hur skulle jag annars stå ut!

Ingen bra start på dagen i övrigt heller! Världens tokvärk i nedre delen av magen som kan uppkomma en gång i månaden hos var kvinna. Och nacken känns stelare än stelast. Halsen börjar irritera lite (förhoppningsvis bara pga av tröttheten och inte nån svininfluensa som jag så nojigt kan få för mig direkt jag får lite ont nånstans hehe). Hm... ja och så såg jag ju till min förfäran en stor finne på hakan när jag såg mig själv i spegeln i morse. Självklart ska väl en sån j*vel dyka upp när det vaknas fest och man vill vara fin. Lika bra att inse att det är kört denna gången med.. :P..

Wiiee positiva tjejen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy hoppas värken gick över.

Det blir nog ingen marken för mig men man vet ju aldrig :)



Ha d fint

//K

2009-09-03 @ 10:05:06
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback