YES YES YES

Nu äntligen ska det väl kanske kunna vända. LFIBK går hem med sin första seger för säsongen och det var en sådan lättnad när slutsignalen gick och siffrorna visade 8-6.

Nu sitter vi i soffa och jäser efter en underbar måltid. Fick ett extremt sug efter pommes, kött och beasås så exakt det är vad vi har precis smällt i oss. Och det var lika gott som jag mindes. Älsklingen tittar på fotboll och när det är slut ska det bli film. Om jag nu orkar hålla mig vaken för hjälp vad trött jag blev. Sov ganska dåligt i natt då älsklingen fick kliva upp titt som tätt pga av sin onda kind och så var Laban på ett riktigt bushumör. Får hoppas att denna natt blir bättre för sedan är det slut på helgen och det är dags att ta nya tag igen. Usch det känns verkligen inge lockande just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback