Wiiihoo

Äntligen en dag att se fram emot. Ja de första timmarna skulle väl kunna hoppas över, men sen ni, sen blir det kalas för hela slanten (bokstavligt talat hehe).

William kommer inte för han ville inte missa sin fotbollsträning :), men annars kommer hela familj 1 och familj 2. Kanonkul. Älskar att vara omringad av nära och kära. Och när nästan alla är med samtidigt kan det ju inte bli bättre. Några fattas oss som aldrig kommer att kunna vara med igen och de saknas alltid, men man har på nått sätt lärt sig att leva med det. Vad annars ska man göra?!!

När jag kommer hem sätter sysslorna genast igång. Den sista städningen ska göras, det ska bakas och så ska jag ta fram servisen (åh så fint det låter, IKEA är bra grejer det :P). Henriks present kom igår också (jippi) så det ska hämtas på ICA. Och så ska jag förbi posten och hämta mitt körkort. Javisst farbror polis lån har gått ut och det är dags att lämna tillbaka det till dess riktiga ägare.

Nu ni är frukosten där den ska vara så jag ska bara polera mina tänder och sedan trycka på gasen.

MOT KARLSTAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback