Vad tror ni folk säger om jag reser mig upp och dansar och sjunger mitt i biosalen?!

Jag är nog den tröttaste människan som går i ett par skor (och då räknar jag med att de flesta nångång går i ett par skor). Jag kände mig illamående, vilket iofs kan hänga kvar sedan i helgen, och så extremt trött när jag åkte hem med bussen att jag var som i en annan värld. När Henrik, så otroligt gullig som han är, hämtade mig vid kiosken i Lindfors så satte jag mig så nerhasad att man skulle kunna tro att jag gömde mig för någon. Jag orkade inte sitta upprätt.

Så nu har jag precis sovit ett par timmar. Perfekt för en tjej som eventuellt behöver somna tidigt ikväll...Nej inte direkt. Men vad ska man annars göra när man förvandlas från människa till en hösäck detvarken går att prata eller göra något tillsammans med?!

Hm.. ni la kanske märke till mitt eventuellt i förra stycket. Nej jag har inte bestämt mig än om jag ska in till skolan eller inte. Och då vet ju alla hur det kommer att sluta. Suck. Men jag vet ju att jag förmodligen kan det som ska gås igenom. Känns bara som en sovmorgon onödig att förkasta.

En sak som är säker det är att jag ska till Madde imorn. Vi ska gå en stund på stan och så ska vi på bio. FAME...I´m gonna live forever... ja ni vet. Åh det ska bli skoj. Sällan jag gå på bio. Alldeles för sällan.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

sv: det är ingen fara.. :) jag var vaken iallafall, niklas åkte till bangkok / bali imorse så han väckte mig tjugo över fyra :)



jag förstår det! det vart svin kallt att vakna och sen försöka somna om :o det undrar jag med, förstår inte hur jag ska klara av vintern..



allt är bara bra! :) förutom saknaden efter niklas men den blir bättre när han dyker upp i november :) hoppas allt är bra med dig också! Kram

2009-10-13 @ 20:08:06
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback