Utan innbördes ordning.

Idag har jag mycket att säga. Sånt som hänt, sånt som ska hända och tankar jag har.

1. Min magvärk är INGEN LEK. Idag har jag så ont att jag trodde jag skulle tuppa av på bussen. Sitter och hoppas på att det ska gå över tills lektionen börjar annars måste nog Henrik hämta mig tidigare idag.

2. Diskmaskinen är äntligen inkopplad och i lördags tryckte vi igång den för första gången. Kändes härligt.

3. Idag kom aldrig morgonens ljus under bussresan. Mörkt mörkt och mörkt hela långa vägen. Inge skönt alls faktiskt. Tröttheten blir liksom värre och inte är det lätt att se sig omkring heller vilket kan vara nödvändigt när illamåendet sätter fart.

4. Jag har bestämt mig för att jag måste sluta oroa mig så mkt om vad folk tycker och tänker om mig. Jag analyserar alltid olika möten med människor och tänker att jag kanske var för si eller för så... Men det är slut med det nu. Tycker nån inte om mig för den jag är så är det ju tyvärr den personens problem. Japp... skön slutsats hehe.

5. I helgen blir det kalas för hela slanten. 25-års firande på gång och älsklingen ska få presenter och smörgåstårta såklart. Familjerna på fredag och vännerna på lördag. Kan ju inte bli bättre. Synd bara att Parkhallen endast har 25+ denna helg. Men vi får väl knata iväg till något annat skrymsle. Med rätt gäng så kan det inte bli annat än roligt!

6. När jag skrev nummer 5 så insåg jag att Henrik ju faktiskt kommer in i Parkhallen så vem vet han kanske överger oss och knatar dit nu när han tar ännu ett snäpp in i vuxenlivet.

7. Men när jag skrev nummer 6 så insåg jag att det inte kommer hända. Jag vet ju av tidigare erfarenheter att han faktiskt vill ha med sin flickvän när han ska ut. Mysherrn.

8. Finns mycket mer jag vill säga, men just nu tror jag inte att jag klarar av att sitta upp så mycket längre. Ska leta upp en soffa och vila en stund innan lektionen startar.

9. Det är synd om mig.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

åh vad roligt :) jag älskar barn, så det ska bli riktigt roligt att få vara där uppe :)



ja usch ja, ännu en ny vecka.. jag får fråga dig som gått på universitetet ett tag, har vi också höstlov, typ att vi har någon uppgift att göra hemma eller går vi i skolan som vanligt? :P



Kram

2009-10-19 @ 11:25:22
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

gilla nr 4, helt rätt! :D

ha det bra vännen så ses vi på lörd :)

2009-10-19 @ 11:46:37
URL: http://eliinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback