Tenta...tenta...tenta...tenta

Om ett par minuter när filen är i magen så ska jag bara borsta tänderna och sedan styra mot Karlstad och tenta-skrivandet. Lite svårt att tänka på annat just nu som ni kanske kan förstå. Finns det ytterligare kunskap jag kan nöta in och som kan vara till nytta för dagens skrivning?!! Förmodligen och förmodligen vet jag det efter provet, för nu har jag inte en aning. Jag säger bara lycka till till mig själv och hoppas på det bästa.
60% för godkänt...det MÅSTE jag klara!

Ha en underbar torsdag!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

nej det är inge vidare, :) men nu är jag bra, eller bra och bra.. jag har bara magvärk som tusan, men måste ju vara inne tills imorgon för då ha de där två dygnen gått :) vad har du för problem med din mage då?



Okej, vad roligt :) hoppas tentan gick bra! :)

kram

2009-10-22 @ 13:18:01
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback