Snälla låt mig klara det

Jag har fortfarande läst alldeles för lite inför tentan. Men va sjutton gör man när man inte vet VAD man ska läsa. Nej detta känns inge vidare alls. Får hoppas att "mitt bästa" räcker till godkänt!!

Imorn ska jag och Agneta gå till grannhuset och vara kreativa i konstvärlden (om jag känner att jag är värd det nu mitt i detta pluggkaos). Ska bli skoj. Skönt att bryta av läsningen med något som är aningens (läs mycket) roligare.

Nä jag har ingen ro att skriva här. Sa gräva ner mig i böckerna en stund igen.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

nej inte direkt :) haha..

lycka till med tentan! :)



kram

2009-10-27 @ 17:35:42
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback