Satans omatematiska del av hjärnan

Jag svarade på alla frågor, kände mig hyssat nöjd och lämnade in. Så när jag kommer ut i korridoren och samtalar med några från klassen så kändes det inte alls lika bra längre. Snarare tvärtom. Typiskt. Men men... jag gjorde mitt bästa och mer kan jag inte göra. Får hoppas att de där 30 poängen som krävs för godkänt finns att hämta iallafall.

Imorn ska vi diskutera våra svar i grupp. Jag längtar tills det är över och jag kan lämna detta bakom mig.

Städdag idag!! Men först måste jag få i mig nån mat och sedan vila lite. Jag är helt slut!! Utpumpad!!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

okej, vad tråkigt att den ska krångla så :s jag kommer ihåg när min mage krånglade, det var inge kul.. :s fast jag fick ju reda på att jag var överkänslig mot mjölk så mitt är uppordnat nu :)



kram

2009-10-22 @ 19:30:52
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback