Nu är de fredagsmys...

Älsklingen har precis lagat lunch till mig så nu är jag mätt och belåten. Ska se ett avsnitt av PP och sedan hoppa i duschen.

Åh jag kan knappt koncentrera mig på att skriva för Idol-Erika underhåller mig med Bless the broken road i bakgrunden. Helt otroligt bra!! Även Rabih med With you samt Erik i all sin helhet har satt spår. De är favoriterna hittills iallafall. Älsklingen tror att jag har blivit lite kär i Rabih, men NEJ så långt har det inte gått. Jag håller mig på den nivån att jag lyssnar, njuter och sedan är det nog hehe..

Ja iallafall... ikväll är det alltså innebandy och imorn mina vänner då är det PARTIII!!



Finns ju ingen bättre bild än denna att symbolisera PARTIII med!! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback