Mörkret omringade mig

Jag tänkte att klockan förmodligen redan var så mycket som halv elva och det var dags att kliva ur den varma sängen.... men klockan var redan tolv. Jisses!! Jag tror vi får sluta dra ner vår svarta persienn för den gör så att mörkret sluter sig omkring mig och ger mig inte en enda vink om att morgonen skulle ha anlänt. Skulle ju iofs kunna sätta på alarmet, men hur skoj är det en ledig dag?!!

Hm..älsklingen är hos tandläkaren just nu. Drar ut visdomständer den stackaren. Jag är såååå glad som slipper det. Har växt fram en rädsla för tandläkaren inom mig och jag tycker att det räcker gott och väl att göra en undersökning. Usch ryser bara jag tänker på det!! Min tandläkare predikar alltid om vad bra det är med tandtråd... den har säkert fler av er hört... iallafall så tyckte hon att jag iallafall kunde använda det två gånger i veckan (eftersom jag är så ärlig och berättar att jag aldrig använder det). Så jag gjorde ju som jag gör varje gång... köper tandtråd på sånna där enkla fästen ni vet och lägger in dem i badrumsskåpet. Japp...så var det gjort!!
Ska dock säga vid mitt nästa tandläkarbesök att jag nu iallafall använder tandtråd 1-2 ggr i veckan. Får vi se vad människan säger då. Kanske har jag helt plötsligt fått bättre tandkött?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback