Män som hatar kvinnor

Vilken bra film. Jag förstår absolut alla hyllningar!! Nu längtar jag tills jag får se nästa. Vore ju lite mäktigt att se den på bio, men så har vi ju problemet att min man inte gärna går på bio. Så jag får hålla mig till tåls. Kanske ska passa på att läsa Män som hatar kvinnor också. Den var ju lite seg i starten, men det kanske går lättare nu när jag sett filmen. Nu kan jag ju se karaktärerna framför mig.



Jag ger filmer 3 TUMMEN UPP av 5 möjliga. Detta med förhoppning om att nästa kommer att leda till en till och den tredje förhoppningsvis leda till full pott.(För den är ju egentligen kanske värd 4 av 5) Alltid bättre att höja sina poäng än att få dem sänkta, eller hur?!!

Nu ska jag strax mysa ner mig i sängen och sova. Läser en ganska mystisk bok just nu... "Mannen under trappan" tror jag den heter och det får kanske bli några sidor i den innan lampan släcks.


MEN NI... DÅLIGT MED FÖRSLAG PÅ BRA DANSFILMER HITTILLS. KOM IGEN NU!!!! PLEASE... ;)..

Godnatt mina vänner!!




Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag älskar dansfilmer! :D honey, save the last dance (har inte sett 2 än), step up 1 & 2, center stage: turn it up (ej sett första men) är några bra.. :D

2009-10-28 @ 10:11:51
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback