Just idag är jag stark...

Jag har bäddat sängen, kollat igenom posten, tömt diskmaskinen, fyllt på diskmaskinen, gjort frukost och än MÅR JAG INTE ILLA. Fy fan va gött om det kunde hålla sig bakom lås och bom.

Snart kommer älsklingen hem och jag är lite spänd på att få höra om de fått resultatet av fysikprovet. Hoppas hoppas hoppas det gick bra. Inga lätta grejer det där kan jag lova. Jag fattade ingenting när jag läste igenom hans uppgifter.

Nej Farm Frenzy bara en liten liten stund innan jag sätter igång med pluggandet.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Är allt bra med dig annars? :D



Hoppas du får en bra dag annars :)

2009-10-20 @ 12:38:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: gabriella,

Ja jag tror nog det är hösten som spökar sig! Men det blir väl bättre när det kommer snö antar jag och det blir lite ljusare :) Ja verkligen! Känner att jag bara vill mysa i sängen/soffan med ett stort täcke och en bra film :)



Kram

2009-10-20 @ 19:19:25
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback