Jag längtar redan hem...

... och ändå har jag inte åkt hemifrån ännu.

I natt har jag sovit 3, högst 4 timmar. Och ja därför är jag aningen trött och längtar mest bara tillbaka till min varma säng där min älskling ligger och sover sött.
Elak som jag är har jag väckt mamma också. Stackarn ligger hemma sjuk och så skickar jag sms och väcker henne. Tycker inte om mörker sådär jättemkt så jag förvarnade bara om att jag garanterat kommer att ringa sedan om hon var vaken. Och det fick jag ju såklart även om hon inte skulle till jobbet idag. Min mamma är snäll hon!!!!

Nu är yoghurten uppäten...då har jag inte längre tid att sitta här. Adjöss med er och ha en bra dag!

(Grader 2 ute... jag kommer frysa som en tok i skogen idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback