Inväntar besked...

...från ytterligare ett par söta vänner sedan kan resan bokas. Nyåret ska för femte året i rad firas i Branäs och allt som  det har att erbjuda. Har varit ett säkert kort, en toppenresa, de senaste åren så varför inte fortsätta åka dit. Har ju blivit som en tradition.

Ikväll har min konstnärliga sida fått ge resultat. Blev dock inte helt klar så jag ska tillbaka imorn och måla färdigt. Lovar att ta en bild på mitt verk hehe.... För att vara första gången är jag väldigt nöjd..:)

Nu börjar efterlyst igen, sedan MÅSTE jag sova. Tentadag imorn.... BLÄ!!!!!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

den är super bra! :) om du inte vill ladda ner den får du gärna låna den av mig.. bara du hör av dig :)



kram

2009-10-28 @ 22:00:49
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback