Inte en lugn stund

Imorn ska klassen ha tentafest. Jag kan ju dock inte närvara eftersom älsklingen ska firas. Har vår egen lilla fest här hemma istället. :)

Tänkte förut att det är jädrand gött att tentan är över... men så inser jag plötsligt att jag måste sätta igång och plugga inför nästa tenta som är på TORSDAG. Jösses denna eviga stress och press. Tur att vi är lediga mån-ons... får bli ena riktiga pluggdagar det. Inte mycket annat att göra tyvärr.

Idag fick jag förfrågan om jag kunde vara barnvakt åt William när resten av familjen åker till Göteborg i slutet av november. Dags för Miranda att besöka farbror doktorn igen.

Jaha nu ringer det på dörren.....

...det var svärmor som kom på besök... får skriva mer sen..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback