Innehållsrik vecka

Jag tror faktiskt inte att det går att nöta in mer matematik innan torsdag. Jag har suttit hela dagen och räknat och läst. Finns det mer jag kan göra så vet jag inte vad det skulle vara. Ska kika lite mer i anteckningarna imorn kväll, men annars får det helt enkelt gå som det går.

Denna vecka är verkligen fullproppad med saker som ska göras. Det är tvättid, handling, tentaskrivning, information om examensarbete, städning, pluggning, uppföljning av tenta, bakning och så vidare... och så vidare... Fick skriva en veckolista förut för att se när allt ska ske. Inget får glömmas av. Presenten är klar också. Vald av Henrik själv så det kan ju knappast bli fel där hehe. Och förhoppningsvis hinner vi får den innan lördag så att jag kan slå in den och sedan låta honom öppna för att se överraskad och nöjd ut.. :)

Jag köpte ju e ny klänning härom veckan och den tänkte jag ha på mig i helgen. Men så provade jag den förut och kände att jag kanske vill spara den till nyår. Det är en perfekt nyårsklännning. Branäsklänning får vi hoppas. Väntar bara på att alla ska bestämma sig inför årets resa. Blir det Branäs eller inte?!! Jag, Älsklingen och Madde hoppas iallafall på det!!

Åh... vilken längtan jag fick till jul och nyår nu då. Ungefär 2 månader kvar nu, vilket vi vet går fort. Älskar de högtiderna. De bästa!! Jag funderar bara på vad man ska hitta på för juklappar åt barnen. William önskade sig inget annat än trummor hehe. Ja vi får väl se hur det blir med det! Miranda är ju ganska enkel att köpa till, men samtidigt så har hon ju så mkt saker. Älskar att köpa julklappar. Älskar allt som har med julen att göra faktiskt.

Nej vettja om det kommit nått nytt the hills avsnitt....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman:)

vad heter din mob är det en Samsung S5230 pink:)?

det skyddet du har på den, om du vet vad jag menar?följer det med i priset?

köpte du den via nätet?

sugen på en sån du har :)

vad gav du för den?

kramis

2009-10-21 @ 00:30:43
Postat av: gabriella,

nej har inte varit så många nu.. ganska skönt också :) men just nu har jag åkt på magsjukan, inte trevligt! så ät vitpepparkorn :p



Är du mycket i skolan? :)

kram

2009-10-21 @ 15:25:36
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie själv...

Hej du söta ANONYMA vän!! Jag skriver här eftersom jag ej vet vem du är och vart jag ska vända mig hehe. Min mobil är rosa och det är en samsung. Mer kan jag tyvärr inte avslöja (läs: har ingen aning). Japp skyddet kom med och jag ringde 3 och fick en ny mobil genom att förlänga abonnemanget. Kanon. Jag trivs jättebra med den. Lite ovant med touch screen, men som sagt en bra mobil!!



KRAM

2009-10-21 @ 21:40:42
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback