Ibland får man lov att vara tjatig, speciellt i sin egen blogg.

Tror ni att magvärken och illamåendet blev bättre?! Nej jösses med vilken kraft det slog till sen. Fick gå ifrån klassrummet mitt under lektionen för att jag trodde att frukosten skulle komma upp. Men det gjorde den inte. Jag höll emot och än har jag inte spytt nått. Magen är dock fortfarande lurig.

Vad vill du mig egentligen dumma ONDska?!!

Älsklingen var snäll och hämtade mig på skolan efter försa lektionen och då tog vi en snabb runda på bergvik, fick lite mat i magen, köpte strumpbyxor till mig samt besökte Amazon och fick med oss lite fisk m.m. hem till saltvattensakvariumet. Allt fick dock gå i snabb takt för jag längtade verkligen hem till en mjuk plats att lägga mig på.

Så nu är vi alltså hemma och har varit det ett tag. Har sett "Ensam mamma söker" som vi missade igår och skämts en aning som alltid när vi ser det där. Katastrof!! Favoriten är ju ändå Sandvikstjejen Madeleine. Hon är ju rolig som få.

Nu ska jag spela lite Farm Frenzy... det är grejer det ska ni veta hehe.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

okej, jag som ville ha lite ledighet! :p är helt slutkörd, vet inte vad det är :s har ingen ork alls.. tur att det är ledigt vid jul iallafall :)



KRAm

2009-10-19 @ 19:07:39
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback