I drömmen blir jag frisk

Imorn tänkte jag vara bra i magen. Hoppas magen tänker likadant.

Jag har gjort 2 av 3 övningstentor ikväll och det känns väl sådär. Finns en del saker jag måste kolla närmre på och klistra in i min lilla hjärna innan torsdag. Ska göra den sista övningstentan imorn och sen blir det att läsa anteckningar m.m. Allt hjärnan orkar ta in ska in. Lite ska jag väl kunna få bestämma över min egna kropp.

Hm... får ej glömma vissa viktiga samtal imorn också. Och sola tänkte jag ju dessutom. Jösses, hur ska allt hinnas med. Får klona lilla mig för att hinna med allt. Men då skulle nog älsklingen få spader. En tentastressad grinig tös till sambo räcker garanterat hehe. Jag tror inte ens jag skulle orka med mig själv i flera upplagor. Det blir ju stress gånger flertalet. Kan inte vara bra.

Nej slut på allt konstigt svammel. Nu ska jag krypa ner bredvid min underbara älskling och försöka sova. Stänga av alla tankar och bara somna in. På tal om det så vore det bra skönt om man kunde trycka på en knapp när man skulle sova. En sorts off-knapp som stängde av alla tankar och bara fokuserade på SÖMN SÖMN SÖMN. Vad utvilad man skulle bli då. Borde vara förbjudet att föra med tankarna in i drömmen. De borde få sväva fritt utan påverkan från det vakna tillståndet.


OFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback