Helgsummering och nya tag

Helgen har varit kanon!!!!!!!!
Henrik har blivit bortskämd med massa fina presenter.
Vi hade ett underbart kalas för släkten i fredags. Miranda älsklingen satte en guldkant på min kväll.
Vi hade en jättelyckad fest hemma hos oss igår med de bästa vännerna omkring oss.
I förmiddags kollade vi på innebandy och åt nachotallrik tillsammans med grabbgänget + Madde.
Vi har myst framför tv:n hela kvällen.
BILDER KOMMER!!

Imorgon sätter jag igång med pluggning inför tenta nummer två. Ge mig kraft och energi att orka läsa läsa läsa. Men kanske framförallt förmågan att ta till mig och föra det jag läser vidare till mitt minne. Det ska iallafall bli skönt att slippa fara fram och tillbaka till Karlstad denna vecka. En dag räcker nog!!

Nu väntar sängen. Det är roligt med kalas, men jösses vad trött man blir. Dröm sött...


Kommentarer
Postat av: gabriella,

vi hörde allt vad fint ni sjöng i lördags natt för honom :) Kram

2009-10-26 @ 11:53:47
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback