Här och där och fram och tillbaka

Gårdagen svepte snabbt förbi då tvätten tvättades hemma i källaren och middagen avnjöts i Nykroppa med mamma, pappa och lillebror Stjernberg. Sedan kikade vi självklart på gårdagens inspelade avsnitt av Idol. Åter igen helt rätt person som åkte ur tävlingen. Och återigen har juryn så rätt ibland och såååå FEL ibland. När det kommer till Erika så tror jag minsann de har bestämt sig för att inte ge henne positiv kritik.

Idag har mamma klippts och blivit färgad. En asymetrisk frisyr med en helblonderad nyans. Dock krävs det ytterligare ngn färgning innan vi får det rätta resultatet.
Nu sitter jag hemma hos mamma och förutom att jag saknar älsklingen så har jag det hur bra som helst. Världens underbaraste William i mitt knä och mys för hela slanten.

Imorn är det innebandy i Örebro som gäller. Lillån - LFIBK och ni kan ju gissa vilket resultat jag hoppas på..:P...

Ha en fortsatt trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

mm :) jag på åsenskolan i en fyra :) ska bli jätte kul! så jag längtar nu, :)



jaa det är synd, skulle vara mysigt med en liten katt eller hund.



Kram

2009-10-18 @ 17:40:13
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback