Fredagsnöjen

Nytt smaskigt fredagsrecept

Tärnad Kassler
Knaperstekt Bacon
Creme Fraiche (soltorkade tomater och fetaost)
Laktosfri grädde
Vitpeppar, vitlökskrydda och lite allkrydda.
Serverat med ris och grönsallad.

Älsklingen tittar nu på innebandy: Helsingborg - Warberg (2-1 i första perioden) Och om 10 minuter går inspelningen av idol igång. Får hålla mig ytterligare ett par timmar innan jag ser det. Hoppas på att det är Camillas tur att åka... det kanske är just därför hon skulle kunna göra en skräll just idag.. :P...

Imorn mina vänner då är det match för grabbarna igen. Dags för dem att verkligen ta i med hårdhandskarna nu. Jag och Elin kommer att vara där. Kom du med!!!









Inte att förglömma....Grattis Cina!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback