11 ska bli 10

Så vad tycker jag om dagens idol?

Nicklas - aldrig varit någon favorit... är det fortfarande INTE.
Rabih - Hoppades så att han skulle göra bra ifrån sig, men nja... hur rörde han sig?! Attans så fel det kan bli!! Men det är absolut inte hans tur att åka hem. Underbara rösten finns ju kvar.
Karolina (?) När jag hade skrivit alla så saknades ett namn. Jag hade glömt en tjej. Det säger ju en hel del. Me don´t like her... men måste erkänna att hon har en bra röst... ibland.
Erika - LAILA OCH ANDREAS HAR FEL. Erika är superbra.
Calle - Jag kan inte låta bli att älska denna killes röst. Och så ser han ju ut som självaste Karlsson på taket också hehe. Vi röstar ut Andreas!!!!!!!!!!!!!!!! 
Reza: Jag föredrar henne på scenen sjungandes än bredvid pratandes. Sorry, men sant. Bra röst och gjorde bra ifrån sig. Hennes bästa uppträdande hittills.
Erik: Favorit innan, favorit medan och favorit efter!!
Camilla: Ja som jag skrev tidigare idag så gjorde hon såklart bättre ifrån sig idag. Lugn och fin, men ingen gåshud på mig för det. Mellanmjök.
Eddie: Trots sina crazy eyes blickar han ger ibland så var det ett bra framträdande. Lite svajigt ibland, men bra!
Mariette: Egen stil... härlig röst.
Tove: Duktig på scen... men att hon sjöng kanonbra som Laila sa kan jag inte hålla med. Upp och ner...bra och dåligt.


Ett STORT MINUS för kvällen var ju kören. Why? De förstörde ju bara låtarna. Totalt.
Ett STORT PLUS för kvällen är ju att Karolina sitter löst. ÅK UT!!!!

YES YES YES!!! Älsklingen och jag fick som vi ville för andra utröstningen i rad. GÖTT!!

(Haha jag lyckades verkligen spela in allt utom de sista minuterna när de berättade vem som åkte ut. Tv4.se fick berätta för oss om utgången och det gick ju bra det med.)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback