Stressad är mitt andra namn.

Jag är uppriktig sagt orolig för hur tentan på torsdag kommer att gå. Vet inte vad jag ska läsa på, vad jag ska memorera. Vet inte vad som förväntas av mig, vad jag förväntas kunna. 5 böcker, 5 ämnen. Vart ska man börja?!! Vart ska man sluta?!!

Jag sitter och äter choklad. En utav älsklingens födelsedagspresenter faktiskt. Snällt att han delar med sig. Kanske kan hjälpa mig att slappna av lite.

Till helgen har jag faktiskt inga som helst planer. Inte än iallafall. Det enda jag vet är att det blir en lugn helg för Henrik har match på söndag. Söndagsmatch i Stockholm. Inte den roligaste resan kanske, men förhoppningsvis kan de vinna och få en bra hemresa.

punkt slut för nu


Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha :) men det hördes inte speciellt mycket.. en kompis var här och hon frågade vart 25års fersten var, när jag sa att det var grannarna som hade så tyckte hon att det var väldigt tyst med tanke på vad nära man bor :p



absolut det hör till, det går nog inte att festa utan att vara seg nästa dag :p



KRAM

2009-10-26 @ 18:06:43
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

nej verkligen inte.. så man kan ju inte klaga iallafall, :) haha aa vi skulle gjort det.. med min 12åriga lillebror som vi var barnvakt åt ;)



Kram

2009-10-27 @ 15:48:35
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback