Gott och blandat

När vi köpte stenar till nya saltvattensakvariumet så fick vi med en liten sjöstjärna. Denna var vit, jättesöt och det viktigaste utav allt MIN. Jag skulle tänka ut ett namn till denna söta sak, men innan jag hann det så ändrade den färg, det kom fler av samma sort och Henrik berättade att de förmodligen var dåliga för akvariumet. Va ju jättetrist, men snart ska det minsann fyllas med lite roliga varelser som jag kan få döpa. Växter, sjöstjärnor (ej giftiga) och firrar i färggranna kulörer. Spännande.

Såhär ser det i varje fall ut just nu...



I lördags fick vi besök utav Tobbe och Elin. Grabbarna hamnade i vardagsrummet framför en fotbollsmatch och vi tjejer fastnade tjattrandes i köket. Supertrevligt!!





Åh va jag saknar dessa små just nu...



Det är som att ju längre bort de är dessto mer saknar jag dem. Vill gärna ha dem på nära avstånd så att jag kan träffa dem när som helst. Fasters guld!!


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Va snygga vi är Ida-marie, tihii :D

2009-10-04 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback