Äta bör man annars dör man!!

Jag sitter och funderar på om jag ska orka bege mig till solariumet. Känns inge lockande att bege sig ut i kylan dock. Tror jag skjuter upp det till imorn i såfall. Ska iallafall försöka ta en promenix imorn förmiddag och då kan jag ju lika gärna ta vägarna förbi. Det är ju behövligt för min bleka hy, det går ju inte att komma ifrån.

Imorn är det match i Karlstad som gäller. LFIBK:s tur att ta 3 poäng om jag får bestämma. Och visst ska vi dit och heja. Har till och med lockat dit Johanna med sällskap vilket känns jätteskoj! Får hoppas att de klappar när det ska klappas bara och inte råkar ge glada ljud ifrån sig när hemmalaget gör ngt bra. Nej det är strängt förbjudet!! Haha nä... men jag hoppas att vi vinner imorn.

Jaha... hm mat... kan ju vara bra att få i sig nått även ikväll. Men vad? Tänk att det alltid ska vara så svårt.



ÅH VA GOTT DET VORE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback