Denna härliga morgon!! ;P

Jag lyckades kliva upp i morse och nu sitter jag här i skolan. Magen är fortfarande lite svajig, men jag tror att jag har koll på läget nog för att orka med dagen iallafall.
Imorn stannar jag förmodligen kvar i denna storstad (tihi) för att sova kvar hos Madde Padde. Skönt att slippa gå upp så himlans tidigt på torsdag. Kanske gör att jag kan känna mig utvilad på vår redovisning vi ska ha då.
Åh va jag älskar redovisningar (NOT). Men det ska väl gå bra även denna gång antar jag. Bara att köra på så har man det gjort sen. Pust och stön!!

En stor lycka-till-spark i rumpan på min älskling idag som ska beta av sitt första fysikprov. Ge järnet babe!!

Själv ska jag koncentrera mig på dagens ämne som lyder STATISTIK.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

då var det nog er jag hörde imorse i trappuppgången så tidigt :) / grannen ^^

2009-10-13 @ 11:10:36
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback