Älskar dig med lilla prinsessan

Idag när min mamma hälsade på hos familjen Grefve så gick diskussionen som nedan:

Mamma pratar med Miranda om hur de hade det på Mallorca

Mamma:  Har du ätit ordentligt när ni varit borta då?

Miranda: Ja!!

Linda (Mirandas mamma): Nej det har hon inte, hon har i stort sett levt på melon och jordgubbsglass.

Miranda: Jag älskar jordgubbsglass... OCH MARIE (that´s me, Ida-MARIE)

Åh jag blev helt varm inombords och fylldes av sådan längtan att krama fasters älskade lilla troll.
Jag saknar dessutom hennes storebror något enormt. Måste låna hem honom hit någon helg så jag får en dos av den starkaste kärlek jag någonsin känt. Det ultimata vore ju om det passade så att båda kunde komma hit och sova över. Helmys med fasters guld. Det vore underbart!!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud va stor hon har blivit...vilket charmtroll!

2009-10-10 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback