Vilken miss!

Kvart över tog jag på mig jackan och knallade mot bussen. Stannade dock när jag mötte en klocka i korridoren. Visst var hon kvart över, men kvart över tolv. Jag trodde ju att hon var kvart över ett och jag snart skulle få åka hem. Så nu känns det drygt!!!

Hm... skulle behöva städa i hemmet snart. Det är så länge sen så att dammråttorna snart tar sitt pick och pack och flyttar. Det är väl iofs bra... men nä nu får vi skärpa oss. Svårt att hinna med sånna bestyr när man har fullt upp i skolan och fritidssysslor som tar upp övrig tid. Det får bli till helgen!! Ikväll ska jag träna och plugga. Låter inte så roligt, men det är alltid skönt EFTERÅT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback