Vi ser allt...


Jag, Henrik och Magnus uppmärksammad MÅNGA pinsamma människor i helgen. Eller iallafall människor med väldigt pinsamma beteenden.

1. Tjej hånglar med fler killar än hon har fingrar på en hand.
2. Tjej tafsar, klänger och drar i en kille trots hans tydliga NEJ. Slutar i fläskläpp på killen.
3. Kille kommer med opassande kommentarer.
4. Kille kan inte hålla sina ointressanta åsikter och berättelser för sig själv.
5. Tjej/kvinna med man och barn hemma flörtar med upptagen (för henne alldeles för ung) kille mitt framför hans flickvän. Killen tycker detta är motbjudande och extremt pinsamt å hennes vägnar.
6. Kvinna flörtar (inte första gången) med en alldeles alldeles för ung kille. Också hon med man och barn hemma.

Ibland kan man börja fundera alltså.
Jag och Henrik drog iallafall en slutsats igår som vi båda känner oss mer än nöjda med. Dock tror jag vi håller det för oss själva. ;)...

Jag sitter för tillfället i skolan och väntar på att Henrik ska komma. Äntligen ska vi styra mot IKEA och slösa lite pengar. För vad gör väl några lappar mindre i plånboken när man får ett vackert hem att bo i... ;)...



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja jag funderar seriöst på o öpa en snökanon o ställa upp här på hotellgatan :P

2009-12-01 @ 10:10:00
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback