Trötta på Nyponvägen

Jag kommer INTE att ha svårt för att somna ikväll. Och skulle jag trots min extrema trötthet ha det så blir jag nog lite smått galen. Behöver sova om jag ska orka vara mänsklig. Känner mig helt slut i kroppen. Ska snart skära upp lite äppelbåtar som William efterfrågat och koka lite te åt mig. För efter barnprogrammet ska det läsas nattsaga. Och jag ska inte bli sen efter i säng. Det är ju skola även för min del imorgon.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Lagat mat ihop, myst lite framför tv:n, pysslat lite och varit en sväng ner på stan och inhandlat lite behövligt. Behövligt är typ skum och mascara vilket är skittråkigt att lägga pengar på, men ett måste att ha.

Hm... vet inte om jag vågar nämna här att jag fick böter i morse. Men denna gång var det faktiskt med mig utanför bilen. Jag hade parkerat utanför huset som vanligt och fick klockan 5 i morse böter på 300kr för att jag stod på fel sida av vägen. Jag skulle alltså ha gått upp i natt och flyttat den eller vad? Fattar nada. Jag har alltid stått där och vart ska vi annars stå när vi hälsar på? Finns ju knappast nån parkering i närheten. Och inte sjutton finns det nån skylt på denna väg heller. Det måste vara för att det är jag. Jag är bara en sån som får böter helt enkelt. Tur att det bara var 300 denna gången... :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback