Stegräknarliv

Det är exakt det liv jag lever nu. Mojängen lever tätt intill mig dagen lång och registrerar varje steg jag tar. Ska fungera som min motor. Motivera, puscha, stärka mig. JAG KLARAR ALLT... Japp den inställningen ska jag ha från och med nu.

Sitter för tillfället hemma hos mamma. Dags för mat snart.
Har hälsat på farfar, myst med William och Miranda samt umgåtts med min bror och mor en del. Alltid skönt.
Fast jösses va trött jag blev nu. All luft gick ur mig och huvudvärken börjar smyga sig på. Ska se till att f i mig lite mat och sedan ta mig en dusch innan dagens avsnitt av "Ensam mamma söker".

Imorn startar ännu en ny vecka. Pust, stön och så kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback