NU som fröken Lotta säger

Som förväntat möttes jag av ett fett U när jag fick tillbaka didaktiktentan. Vi hade ju blivit varnade, men det var tungt ändå. Som tur var så hade jag inte så mycket att komplettera. Och dessutom är jag redan klar med kompletteringen. Började direkt när jag kom hem, skrev ut den och la den tillsammans med tentan. Så på måndag lämnar jag in den och hoppas på att det duger. Man vet ju aldrig!!

Men jag ska tänka positivt för som Lotta säger så betyder det att man inte fått godkänt NU (ännu), men att man får det om man kompletterar det som står. Hehe... så man kan väl säga att jag fick NU då.. ;)





Nu ska jag hoppa upp på crosstrainern och sedan är det som ni vet... MAMMAS POJKAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback