Min egen onsdag

Härliga onsdagsledighet. Det är min heliga dag då jag tar mig lite ledigt för att orka åka in de övriga tre skoldagarna. Och onsdagen denna vecka ska gå åt till att plugga, pyssla och träna. Blev ingen träning ikväll. Tiden gick för fort efter att jag väl kommit hem så jag fastnade vid annat.
Har ett litet projekt på G som visade sig vara "pilligare" och ta längre tid än jag först trott. Men det är ingen brådska... än hehe!

Men än är det ju bara tisdag så nu ska nattsärken på att jag ska studsa i säng. Som det känns i både kropp och knopp så somnar jag snabbt ikväll.... hm eller kanske ska man säga natt. Klockan är ju trots allt snart midnatt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback