Men vad blir det?!!!

Vår lärare berättade idag att anledningen till att vi inte får tillbaka tentorna förän i slutet av nästa vecka är för att det tagit dem längre tid att rätta detta år. Det har visat sig att HELA klassen har gjort fel. Hm... vad kan vi dra för slutsats av detta?!! Att vi är dumma i huvudet? Att lärarna varit otydliga i sina förklaringar? Det är antagligen det förstnämnda då vår lärare också gjorde klart för oss att det inte hade något med dem att göra för de har gjort såhär VARJE år och detta har aldrig hänt förut. Ja som sagt, vi är dumma i huvudet hela bunten.




Kom hem runt tre idag och somnade så snart jag tog plats i soffan. Vaknade igen yr och seg vid sextiden då älsklingen kom innanför dörren. Min duktiga pojke har satt på vinterdäcken på fockan. Nu är det bara fläkten vi måste fixa så kanske vi kan använda bilen också. Vore ju trevligt hehe.

Nu ska jag ta en titt i kylskåpet och sedan hitta nån bra serie att underhålla mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback