Massa mys

Idag blev jag och William bjudna på fika på Bråtåkersvägen. Jag och Sofie lämnades sedan att stri i köket medan Andreas och William sparkade fotboll så det stod härliga till. Noah skrutten gick emellan oss och kollade så att vi skötte oss :). Bollen vi hade köpt verkade vara en hit också vilket var kul. Sååå söt den där lilla killen. Och världens underbaraste föräldrar har han också minsann. Och måste ju erkänna att jag är aningens avis på deras hem. Hade dock inte förväntat mig annat när det är Sofie som inrett. Hon har öga för sånt hon!! :)



(Kortet är taget från Sofies blogg... se mina länkar... :))



Mirandas katetrisering (tror jag stavar rätt hehe) gick bra!!! Skönt!!!
Mamma skickade sms förut och de verkar ha det underbart!!! SKönt!!!
Jag och William har det jättemysigt!!! Skönt!!!

Jag saknar Henrik!!! Mindre skönt!!!

Nu ska jag sätta mig bredvid Wille i soffan och titta på barnprogram. :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack själv gumman...det var såå kul å träffa dig! Å vilken härlig brorson du har=) jättegullig...det verkade som han hade kul med andreas iaf!!

Kul att du tycker vi har det fint;)

ses snaaart igen=)

puss

2009-11-26 @ 21:39:19
URL: http://sofielohse.blogspot.com
Postat av: Karin

Åh vilken goding :)

2009-11-27 @ 01:42:14
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback