Ler på utsidan, gråter på insidan!

Jag har inte gett upp upplägget av bilder. Det tog bara så lång tid igår att jag inte hann klart innan det var sängdags. Somnade alldeles för sent iallafall så egentligen borde jag ha slutat tidigare... men men nu blev det så.

Sitter i skolan nu och upptäckte att Sofie (en vän jag träffar alldeles för sällan nu för tiden) skaffat en blogg. På denna blogg får man inte bara en glimt av hennes liv utan också chansen att göra sig fynd. Jättefina saker främst till barnrum om jag har förstått rätt!! Hm...känner verkligen hur jag saknar henne och de andra tjejerna när man gör ett besök i deras värld sådär. Det blir sällan som man tänkt sig!!

TREVLIG MÅNDAG mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Sofie

HEJ GUMMAN=)Vad gullig du e som skrev om mig=) Hade ingen aning om att du hade en blogg, konstigt att jag inte har hittat den=)brukar ju trilla in på alla möjliga människors bloggar men inte din! hihi*

Vad kul, nu kan man få en glimt av dig å ditt liv på dagarna oxå!

Vi måste ses snart, saknar dig! fattar inte att mane så dålig på å träffas=(

2009-11-17 @ 15:38:35
URL: http://www.sofielohse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback