Ingen sovmorgon idag inte

Lämnade William på skolan strax före åtta och har nu landat framför brorsans dator med en kopp kaffe bredvid mig. Ska hämta mitt lilla troll igen vid elva och hade tänkt slumra lite innan dess, men nu känner jag mig plötsligt inte det minsta trött. Kommer garanterat senare.
Ska kanske försöka få lite gjort istället... som att plugga, plocka i diskmaskinen och duscha. Har skickat iväg ett sms till Sofie om en liten dejt så vi får väl se om det blir av idag. Och då kanske det är bra om jag gör mig iordning innan Willemannen är kommer hem.

Imorn är det skola också... usch och fy och blä. Sega hemska torsdagslektionerna med energiknippet till lärare. Jag längtar istället tills på fredag. Då blir det fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback