Ibland måste man!

Denna kväll bjuder mig verkligen på en blandning av det bästa och det sämsta.
Bonde söker fru är precis slut och snart börjar Efterlyst. Vilket som ligger under vilken kategori får ni själva lista ut.

Jag har bestämt mig för att jag måste rycka upp mig. Får leva på mina piller och kämpa mig igenom dessa veckor fram till jullovet. Finns inga andra alternativ om jag ska klara av matematiktentan i januari.

Tråkiga blogg!! Även detta skulle jag behöva styra upp. Men just nu är orken och motivationen LÄGST.

Vettja om jag ska strunta i efterlyst ikväll och gå och lägga mig istället. Har ont (skräll) och behöver få mer än 5 timmars sömn (vilket det oftast brukar bli) inatt för att orka med morgondagen någorlunda smärtfritt.
 
Godnatt Dröm Sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback