Hurtbulle 1 och hurtbulle 2

Idag har vi varit superhurtiga med tanke på att det är söndag och vi dessutom var ute halva natten. Vi har tvättat, plockat fram julsakerna, pyntat lite, skrivit lista för vad som ska inhandlas imorn när vi besöker IKEA och så har vi möblerat om en del här i hemmet. Vet inte vart energin kom ifrån, men tror att morgondagens tripp kan ha något med saken att göra. Blev så himla sugen på att få göra om lite här hemma. Har ju haft mina små planer sedan vi flyttade hit men vi har varken haft tid, ork eller pengar att ta tag i det. Men nu ska vi ta tag i det. Önskelistan vi ska ha med oss är lång och hela kan inte uppfyllas, men mycket av det kommer förhoppningsvis med hem.

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Är så himlans trött och kommer garanterat vara ännu tröttare om några timmar när det är dags att kliva ur sängen igen. Pust och stön.

GODNATT



Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh vill m till Ikea men jag kanske tar mig en jultur dit på onsdag! :)

2009-11-30 @ 10:18:48
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback