Helt slutkörd

Härligt med bra kondition... FÖR DE SOM HAR DET! Själv har jag det då inte. Det märkte jag minst sagt idag under box-passet. Jag brukar inte vara den som ger upp även om det blir jobbigt, men under detta pass var jag tvungen. Jag orkade inte. Och när instruktörerna puschade och tyckte man skulle ta i hårdare, öka takten, böja benen ännu mer... ja då hade jag lust att ge dem en snyting. Vilket jag självklart inte gjorde eftersom det är deras jobb att få igång otränade och lata tjejer som mig. Plus att de förmodligen hade slagit tillbaka vilket hade blivit ganska pinsamt. Knockout!!

Nu väntar en snabb dusch innan jag placerar mig i soffan. Soffläge hela kvällen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback