Godmorgon!!

Idag kommer jag förmodligen att leva i min vinterjacka. Insvept i värmen som skyddar mig mot onda kalla vindar. Det är kallt och jag är SKITTRÖTT. Sov på bussen. Lite ryckigt, men ändå.. jag sov. Så kanske att jag snart känner mig lite piggare? Det går alltid att hoppas.

Imorn är det fredag igen. Då ska bilen in på lagning. Och sedan åker vi förmodligen till Karlskoga och hälsar på familjen Grefve. Nästa helg ska ju dessa människor isolera sig för att inte dra på sig någon smitta. Onsdagen som följer åker de till Göteborg med lillstumpan. William får stå ut med några nätter tillsammans med mig. Blir intressant att känna på familjelivet. Skjutsa och hämta William på skolan, laga mat, fixa mellanmål, natta en 6-åring. Ja det blir några mysiga dagar i Karlskoga det är jag säker på.

Nej nu ska jag kolla lite i den bok jag ska redovisa om under dagen. Bra om man förberett sig lite kanske.

Ikväll är det Mammas pojkar!! Wiiee och det bästa av allt. Jag har helgen!!!!!!!!!!! Ska vila vila vila min onda kropp och hoppas på en förbättrning till veckan. Jag har inte lust, INTE TID att må såhär. Måste vara på topp för att hänga med i skolan. Det går fort framåt och jag måste hålla tempot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja absolut, det behöver jag också :)shiiit va kul vi kommer att ha :D Jo det är bara bra med mig, jobbar och sliter :)



hoppas allt är bra med dig vännen!

Kram

2009-11-12 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback