En god morgon till er alla!!

Jag var faktiskt här strax före halv åtta, men jag kikade på lite annat så klockan hann visst bli kvart i åtta innan inlägget ramlade in.

Idag är det dagen då hela klassen ska få skämmas. Vi ska få våra tentor tillbaka och jag kan tänka mig att alla tänker... "hoppas det inte är mycket jag behöver komplettera". För komplettera får vi ju tydligen alla eftersom vi alla gjorde sååå fel. Suck!!

Torsdag - Mammas pojkar och HELG!! Underbar standard!!

Fredag - Förmodligen en repris från i fredags. Kristinehamn, Karlskoga och massa mys med de underbaraste människorna som finns.

Lördag - Henrik har hemmamatch och jag sitter i publiken.

Söndag - Plugga, slappa, plugga slappa och eventuellt att jag går och tränar (vet hur det lätt blir hehe)

Ja det räcker så för längre vill jag inte tänka på. Dessa dagar får gärna dra ut sig och vara lååånga!!








Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha aaa :) men jag tror nog aldrig att man lyckas att få det precis i lagom tid, vilket är synd :p

2009-11-19 @ 14:19:49
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback