Direkt från Nykroppa

Jag bloggar nu live från Nykroppa. Vid min sida har jag Henrik Stjernberg.

- Henrik, hur känns det såhär en dag efter DM-finalen?
- Jooo... det känns bra.
- Du låter inte helt nöjd, stämmer det?
- Nja, jag har lite ont i tassarna bara, men annars känns det bra. Är i stort sett nöjd över vår insats igår. Iallafall de sista två perioderna.
- Ni spelar mot Linköping på söndag, hur går det?
- Förhoppningsvis blir det en jämn tillställning där vi går in och krigar.

Nu ser jag lillebror Stjernberg också. Jag passar på att fråga honom samma sak.

- Magnus, grattis till en andraplats i DM 2009, hur känns det?
- No comments.

Jaha  och med det sagt så var det nog allt från Nykroppa live.

NYHET: Vi kan härmed meddela att vi nästa år kan se fram emot att följa det nyformade dam-korplaget MiniMe:s. MISSA INTE DET!!


Kommentarer
Postat av: Cina

Ska det bli korpspel i innebandy??? För damer? Vart?



Kram!

2009-11-12 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback