Äntligen helg

Ja återigen är det torsdag och jag njuter av att få vara ledig några dagar. Kvällens planer består av ett träningspass klockan 18 och sedan "Mammas pojkar" klockan 20. Äntligen kanske jag kan komma igång med träningen igen. Vet ju va kul jag tycker att det är när jag väl varit iväg några gånger. Ska gräva fram träningskläder ur garderoben också. Det är det största bekymret. Vad ska jag ha på mig? Hittar alltid fel på mina träningskläder... nej det linnet är för kort, nej de där byxorna skär in i grener, nej de där byxorna kan jag inte ha jag har inte rakat benen... osv. Vilka problem!!

Hm...önskar att klockan närmade sig halv sex nu så att jag kunde få gå. Är sååå trött och vill inte gärna somna innan för då kommer jag väl vara helt mosig på passet. Det vill vi undvika.

Jaja, vi kanske hörs senare ikväll om jag har ork kvar att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback