Allt om inget och lite där till

Igår fick vinterjackan komma ur garderoben. Kändes skönt att ha den omkring sig i morse när det småregnade och kylan ville tränga sig på.

Fick en liten springtur i morse också. Inte helt frivilligt dock. Bussen for förbi när jag bara hade tagit mig en bit påväg till busshållsplatsen, men chauffören lyckades se mig och stannade så snällt en bit längre bort. Då var det inte annat än att sätta snurr på de där små benen.

TRÖTT är en absolut inte att ta i idag. Jag känner mig helt slut. Tror det kan vara nått på g förstår ni. En förkylning kanske? Ja det räcker allt gott och väl det för ingen svininfluensa vill vi ha... ingen annan influensa heller. En ren och enkel förkylning är det enda jag kan godkänna om ngt nu MÅSTE ta över. Känns som att jag skulle kunna sova i ett par dygn just nu. Ögonen känns som bly och illamåendet förstärker längtan efter en säng.

Bla Bla Bla

Idag fyller iallafall F.R.I.P.P 28 år gammal. *tihi* Stooort grattis till dig... :)...

Första tentan är ju avklarad och avbockad. Andra tentan är avklarad, ej avbockad. Sista tentan är det endast tal om... den kommer dock också att bli avklarad och förhoppningsvis avbockad. Men just nu orkar jag inte fokusera på det. En sak i taget!!! Idag diskuterar vi 2 grupuppgifter som vi måste sätta fart med. Jag känner mig allt utom peppad.

En sak att konstatera idag är att jag i varje fall har mycket tankar på morgonen trots min trötthet.

Ha en bra tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback