Vilken lättnad

Bara för att en delkurs är slut så tillåter man sig att slappna av. Nej dels är det ju dags för en ny delkurs och sedan ska man ju även invänta betyget för att se om man klarat kursen eller ej. Hittills har jag inte behövt komplettera något. Man jag är lika nervös efter varje kurs ändå. Jag vet ju vad stressad jag skulle bli om jag var tvungen att komplettera när en ny delkurs redan startat. Nej det är inget man önskar för sig själv. Idag fick vi betyget från delkurs 5. Jag fick VG. Snacka om lättnad. Man nöjer sig alltid med G, men såklart blir man lite extra glad när det står ett V före.

Nu kan jag fokusera på delkurs 6.

Jag började skriva på mitt PM idag. Får hoppas att jag är på rätt spår och att även denna delkurs ska bli godkänd. För sen.. sen är det sommarlov!!!!!!! WIIEE.




Kommentarer
Postat av: elin

Okej va kul. När var det ni flyttar in? Okej, nej de vore inte helt fel att åka utomlands! Vore helt underbart. Ja, men kan alltid hoppas!.

Jag har sökt på wasa, och på dagis, på junibacken, jag själv gick där så:P heh

Kramar:)

2009-05-11 @ 16:45:58
URL: http://eeeeliinnlarsson.blogg.se/
Postat av: tess

grattis gumman, vad duktig du är :) ta hand om dig <3

2009-05-11 @ 18:00:17
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va duktig du är vännen! Kram

2009-05-12 @ 00:55:27
Postat av: I-M herself

Tack Tack Tack godingar ;)

2009-05-13 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback