Varning... jag kommer att skryta...

Henrik ville att jag skulle följa med honom till Jonstorp för att "coacha" honom i några riktiga mördarövningar. Så jag joggade först 1 km dit och sedan sprang vi en annan väg hem på 1.7km. 1.7km och jag joggade hela vägen! För att vara mig är det riktigt bra. Riktigt bra!! hehe. Jag är stolt över mig själv. Dessutom körde vi stegen. 10 armhävningar, 10 situps, 9 armhävningar, 9 situps osv. ända ner till nollelinollan.

Det värsta med mig är att jag blir så hungrig efter ett träningspass. Sådär så jag blir sugen på allt möjligt smaskigt. Pizza, godis, choklad... Men nej ni.. laxen är i ugnen och grönsakerna ska strax tillagas. Kommer sitta fint i kistan vill jag lova. Först ska jag dock häva mig i duschen. Bort med stinkande träningskläder och på med pyjamsasen. Ikväll ska jag i säng tidigt så jag orkar gå in i rollen som lärarinna imorn hehe...



Kommentarer
Postat av: täss

håller med dig.

kommentaren va:

Faan vilka tjocka ben, urk!



men the issues har ju personen själv tror jag :)



Kramis

2009-05-13 @ 21:35:41
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback